Tack och hej!

Efter dryga fem veckor i Tylösand har jag tagit mig tillbaka till framsidan och Stockholm.
De sista dagarna vid havet var röriga, simskoleavslutning, Thåströmkonsert i Göteborg och packning för hemresa.
För denna sommaren har jag skrivit klart. Simskolan gjorde att jag missade lite av livräddarnas arbete, men det fanns trots allt mycket att skriva om och det känns som det finns tusen saker till. 
Nästa år vet jag inte om jag ska ha hand om simskolan. Inget bestämt än. En sak är säker i allafall, jag har aldrig fryst så mycket som jag gjorde under simskolans fyra veckor.

Vill du veta mer om Livräddarna Tylösand- gå in på www.tylosand.net


Tack för att ni tog er tid och läsa!


Simma lugnt!

Vänligen Per


Kommentarer
Postat av: ellinor

måste du sluta skriva :( ?

2008-07-30 @ 00:14:37
URL: http://www.metrobloggen.se/ellinoranzelius
Postat av: Jonas

Framsidan??? Du måste mena baksidan! Allt skit pekar åt Ryssland ju!

2008-07-30 @ 18:26:58
Postat av: Per

Göteborg och neråt längs västkusten = baksidan

Stockholm = framsidan



Jag har ingen kontakt med Livräddarna Tylösand om vad de gör just nu. Så det känns knäppt att fortsätta skriva hemifrån.

Jag skulle kunna skriva lite mer allmänt om arbetet vi gör därnere, men jag har en del att stå i här hemma.

Nästa år fortsätter jag. Då ska jag blogga på riktigt, nu vart det lite halvdant med layout m.m.

2008-07-30 @ 20:39:40
Postat av: Björn

Bra jobbat Pärsan! Trevligt skrivet ;)

2008-07-31 @ 10:41:08
Postat av: Göran Torkelson

Västkusten som ju är en del av Europa är Sveriges framsida. Den fd huvudstaden Stockholm få finna sig i att bli en andrarangsregion.Inte kan man vänta sig något vettigt från det hållet. En alltmer förstörd skärgård och en höjning av havsytan kommer inom etthundra år att definitivt innebära slutet för den "huvudstaden".

2008-09-18 @ 08:08:52
Postat av: Mille

Hej, Jag undrar hur man ska göra med guldbojen om man vill gå livräddarkursen. Det står att man måste ha intyg att man klarat guldbojen det senaste 6 månaderna men ska jag alltså betala en simskola för att komma en dag och ta guldbojen? verkar lite knasigt och komplicerat :)

tack på förhand!

2014-04-24 @ 07:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0