Pontus ska till Peking!

Efter dryga fyra veckor i Tylösand for jag efterlängtat till Norrköping och sim-SM. Därför har det varit lite knapert med skrivandet de senaste dagarna.
Visst trivs jag bra i Tylösand och badgarderoben (Livräddarnas place), men det var riktigt skönt att komma iväg ett stund. 
Renget besökte även Norrköping och ställde till med oreda. Men det jag kommer att minnas bäst från tävlingarna är min vän Pontus svenska rekord på 100 rygg. Vad har detta med livräddning att göra tänker du kanske. Men när jag har en egen blogg som är hyfsat lanserad måste jag ta chansen och förmedla min åsikt att Pontus Renholm ska få en biljett till Peking-OS!






Överlägsen starter?!

Kommentarer
Postat av: ellinor

norrköping är ju en bra stad (A) hoppas det gick bra på sm :) åh os, inte dåligt, du får skriva hur det gick för honom sen :)

ha det bra =)

2008-07-21 @ 23:20:34
URL: http://www.metrobloggen.se/ellinoranzelius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0