Det tar sig.

Lätt frånlandsvind. Inga vågor. Helt enkelt perfekta förhållanden för en nybörjare som jag att lära mig paddla ski. En kanot fast vingligare är den bästa beskrivningen jag kan ge på en ski.
Jag har paddlat en handfull gånger tidigare, men utan större framgång. Fram tills idag. Den kändes bra från början och trott eller ej så lyckas jag paddla mig runt hela Tylön. Visserligen blev det ett 20-tal pladask, men det var inget som knäckte mig. Idag var jag stark och ser framemot min sista vecka i Tylösand med stora förhoppningar om att kunna förbättra min paddling cirkus 300 procent.






Ingenting kan stoppa mig när jag bara paddlar fram.
(Tylön i bakgrunden)

Kommentarer
Postat av: ellinor

det ser bra ut :D paddla på :)

2008-07-21 @ 23:21:31
URL: http://www.metrobloggen.se/ellinoranzelius
Postat av: Björn

Lugna och fina tag... =) LÄNGTAR TILLBAKA!

2008-07-23 @ 11:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0