Bestulen

Jag hade tänkt och skriva fyra-fem inlägg ikväll. Men allt har bara varit ett enda stort KAOS.
Under eftermiddagen blev jag bestulen på min ryggsäck innehållande plånbok, solbrillor, tröja och simmärken. Värst var givetvis plånboken. Jag brukar aldrig ha kontanter i den. Men idag låg det för mig en större summa i den.
Lyckligtvis var det en kvinna som hittade alla sorter kort man bär i plånboken. Allt låg slängt i gatan. Skönt och få tillbaks grejerna, även om kortet är meningslöst nu när det är spärrat.
Lite tungt nu när jag ska åka hem till Stockholm på söndag. Det ska nog ordna sig med pengar och resa tillslut.

Visst känner jag vrede över att blivit bestulen. Lite arg på mig själv också när jag glömde bort att hålla koll på min ryggsäck lite för länge. Dock tycker jag mest synd om dem människorna som stal mina saker. Dem kan inte ha det lätt.


Kommentarer
Postat av: ellinor

dumma människa/människor ! hoppas du får tillbaka allt och att du kommer hem :)

2008-07-25 @ 01:10:41
URL: http://www.metrobloggen.se/ellinoranzelius
Postat av: Björn

BLOGGEN STÅR STILL PER!!!



Vad ska jag nu göra under dagarna om jag inte kan få lite uppmuntrande information vad som sker i underbara Tylösand! Kom igen och skriv ;)

2008-07-29 @ 10:27:50
Postat av: ellinor

säger desamma som Björn, skriv !!!annars ber jag Andreas ringa och skälla på dig att du ska uppdatera :)

2008-07-29 @ 16:39:41
URL: http://www.metrobloggen.se/ellinoranzelius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0